Badanie opinii klientów urzędów w ocenie realizacji świadczonych usług.
Szanowni Państwo!
Śląski Związek Gmin i Powiatów prowadzi szereg działań na rzecz poprawy funkcjonowania samorządu terytorialnego.
Jedną z inicjatyw podjętych w ostatnich latach jest wsparcie dla urzędów w zakresie poprawy jakości usług świadczonych
dla mieszkańców. Elementem proponowanego systemu kontroli zarządczej jest wykorzystywanie opinii klientów urzędów w
ocenie realizacji usług.
W związku z tym, w marcu i kwietniu bieżącego roku zostanie przeprowadzone badanie opinii mieszkańców na temat
funkcjonowania urzędu oraz wybranych aspektów życia związanych
z dostarczaniem usług publicznych w naszej gminie. Badanie jest kontynuacją cyklicznych badań rozpoczętych w 2012 roku i obecnie j
est prowadzone równolegle na terenie 40 jednostek samorządu terytorialnego, w formie wywiadu ankietowego.
Zachęcam Państwa do udziału w badaniu. Pozyskane w wywiadach informacje wspomogą zarządzanie urzędami i wybranymi
zadaniami analizowanymi w ramach wymiany doświadczeń i identyfikacji dobrych praktyk w urzędach administracji publicznej
uczestniczących w projekcie Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej w urzędach miast na prawach powiatu, urzędach gmin i
starostwach powiatowych, koordynowanym przez Stowarzyszenie.
Badanie opinii publicznej jest w całości finansowane ze środków zewnętrznych, w tym współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Więcej informacji o projekcie można uzyskać na stronie internetowej www.benchmarking.silesia.org.pl .