Do zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. zamówień publicznych należy w szczególności:
1.koordynowanie procesu udzielania zamówień publicznych,
2.sporządzanie projektu rocznego planu zamówień, projektu rocznego planu postępowań o udzielenie zamówień oraz zmian do planów, na podstawie informacji przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych,
3.organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
4.sporządzanie projektów rocznych sprawozdań zgodnie z wymaganiami przepisów powszechnie obowiązujących i przekazywanie ich do Urzędu Zamówień Publicznych,
5.opracowywanie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne,
6.publikowanie ogłoszeń w zależności od wartości zamówienia,
7.udział w postępowaniach odwoławczych i skargowych dotyczących zamówień publicznych,
8.przechowywanie i archiwizacja dokumentacji postępowania,
9.współpraca i opracowywanie zmian przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych zgodnie z aktualnymi przepisami,
10.wsparcie merytoryczne przy przeprowadzaniu postępowań w zakresie zamówień publicznych,
11.weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne,
12.współdziałanie z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych,
13.koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą,
14.kontrola poprawność innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznymi.
Stanowisko pełni: Ilona Chwastek
Pokój nr 13
tel. 32 722 79 01