P O R Z Ą D E K

obrad  sesji  Rady  Gminy  Pilchowice

w dniu 5 grudnia 2006 roku

 

1.            Otwarcie obrad sesji i stwierdzenie prawomocności do podejmowania uchwał.

 

2.            Wręczenie zaświadczenia o wyborze na wójta oraz złożenie ślubowania.

 

3.            Przyjęcie porządku obrad.

 

4.            Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

 

5.            Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.

 

6.            Informacja o działaniach Powiatu Gliwickiego.

 

7.            Informacja Skarbnika w sprawie ustalenia stawki dotacji przedmiotowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Pilchowicach.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

8.            Wniosek Skarbnika Gminy w sprawie zmian w budżecie na rok 2006.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

9.            Informacja Wójta w sprawie wprowadzenia zmian Wieloletniego Planu Inwestycyjnego dla Gminy Pilchowice na lata 2003 – 2008.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

10.       Informacja Skarbnika w sprawie ustalenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2007 rok na terenie Gminy Pilchowice.
Podjęcie stosownej uchwały.

 

11.       Informacja Skarbnika w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

12.       Informacja Skarbnika w sprawie przyjęcia programu współpracy Gminy Pilchowice z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2007 roku.
Podjęcie stosownej uchwały.

 

13.       Informacja Przewodniczącego Rady w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Kultury, Oświaty i Sportu.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

14.       Informacja Przewodniczącego Rady w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Porządku Publicznego, Ochrony Środowiska, Zdrowia i Opieki Społecznej.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

15.       Informacja Przewodniczącego Rady w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Rolnictwa, Rozwoju Gospodarczego, Budżetu i Finansów.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

16.       Informacja Wójta z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji i z pracy w okresie międzysesyjnym.

 

17.       Wnioski i zapytania radnych.

 

18.       Zamknięcie obrad.