P O R Z Ą D E K

obrad  sesji  Rady  Gminy  Pilchowice

w dniu 1 lutego 2007 roku

 

 

 

1.             Otwarcie obrad sesji i stwierdzenie prawomocności do podejmowania uchwał.

 

2.             Przyjęcie porządku obrad.

 

3.             Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

 

4.             Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.

 

5.             Informacja o działaniach Powiatu Gliwickiego.

 

6.             Wniosek Wójta w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Pilchowice.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

7.             Wniosek Wójta w sprawie dopłaty z budżetu gminy do 1 m3 ścieków.
Podjęcie stosownej uchwały.

 

8.             Wniosek Wójta w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Wojewodą Śląskim a Gminą Pilchowice dotyczącego opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi znajdującymi się na terenie Gminy Pilchowice. 

Podjęcie stosownej uchwały.

 

9.             Wniosek Wójta w sprawie powołania komisji dyscyplinarnych I i II instancji do orzekania w sprawach dyscyplinarnych pracowników samorządowych mianowanych na czas kadencji rady gminy w latach 2006 – 2010.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

10.        Wniosek Wójta w sprawie zmiany Wieloletniego Planu Inwestycyjnego dla Gminy Pilchowice na lata 2003 – 2008.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

11.        Wniosek Skarbnika w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2007.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

12.        Wniosek Skarbnika w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki.
Podjęcie stosownej uchwały.

 

13.        Wniosek Przewodniczącego Rady w sprawie zatwierdzenia planów pracy komisji Rady Gminy Pilchowice.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

14.        Informacja Przewodniczącego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w sprawie realizacji planu pracy w II – gim półroczu 2006 roku oraz przedstawienie planu pracy na I – sze półrocze 2007 roku.

 

15.        Informacja Wójta z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji i z pracy w okresie międzysesyjnym.

 

16.        Wnioski i zapytania radnych.

 

17.        Zamknięcie obrad.