P O R Z Ą D E K

obrad  sesji  Rady  Gminy  Pilchowice

w dniu 26 kwietnia 2007 roku

 

1.             Otwarcie obrad sesji i stwierdzenie prawomocności do podejmowania uchwał.

 

2.             Przyjęcie porządku obrad.

 

3.             Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

 

4.             Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.

 

5.             Wniosek Dyrektora ZSP Żernica w sprawie utworzenia rachunku dochodów własnych.

          Podjęcie stosownej uchwały.

 

6.             Wniosek Wójta w sprawie uchylenia uchwały Nr XXIII/152/05 Rady Gminy Pilchowice z dnia 3 lutego 2005 roku.

          Podjęcie stosownej uchwały.

 

7.             Wniosek Wójta w sprawie rozwiązania Międzygminnego Związku Zagospodarowania Ujęcia Wód w Nieborowicach – Leboszowicach.

          Podjęcie stosownej uchwały.

 

8.             Wniosek Wójta w sprawie wyboru przedstawiciela Gminy Pilchowice w Międzygminnym   Związku Zagospodarowania Ujęcia Wód w Nieborowicach – Leboszowicach.

          Podjęcie stosownej uchwały.

 

9.             Wniosek Skarbnika w sprawie „Regulaminu Przyznawania Pomocy Zdrowotnej”.

          Podjęcie stosownej uchwały.

 

10.         Wniosek Skarbnika w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2007.

          Podjęcie stosownej uchwały.

 

11.         Wniosek Wójta w sprawie zmiany Wieloletniego Planu Inwestycyjnego dla Gminy Pilchowice na lata 2003 – 2008.

          Podjęcie stosownej uchwały.

 

12.         Wniosek Skarbnika w sprawie zabezpieczenia przyznanych środków z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.

          Podjęcie stosownej uchwały.

 

13.         Wniosek Skarbnika w sprawie udzielenia pożyczki dla Fundacji Grupa Działania „Spichlerz Górnego Śląska”.

          Podjęcie stosownej uchwały.

 

14.         Wniosek Przewodniczącego w sprawie wygaśnięcia mandatu Radnego Rady Gminy Pilchowice.

         Podjęcie stosownej uchwały.

 

15.         Informacja Wójta z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji i z pracy w okresie międzysesyjnym.

 

16.         Wnioski i zapytania radnych.

 

17.         Zamknięcie obrad.