P O R Z Ą D E K

obrad  sesji  Rady  Gminy  Pilchowice

w dniu 5 grudnia 2007 roku

 

1.         Otwarcie obrad sesji i stwierdzenie prawomocności do podejmowania uchwał.

 

2.         Przedstawienie porządku obrad.

 

3.         Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

 

4.         Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.

 

5.         Informacja o działaniach Powiatu Gliwickiego.

 

6.         Wniosek Wójta dotyczący stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych Podjęcie stosownej uchwały.

                                                                                                                                          

7.         Wniosek Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Pilchowicach w/s zmiany Statutu ZGK

Podjęcie stosownej uchwały

8.         Wniosek Wójta w/s przyjęcia programu współpracy Gminy Pilchowice z organizacjami  pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2008.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

9.         Wniosek  Wójta w/s zmiany nazwy fragmentu ulicy w Sołectwie Stanica.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

10.    Wniosek Wójta w/s utworzenia samorządowej instytucji kultury pod nazwą Gminny Ośrodek  Kultury w Pilchowicach

Podjęcie stosownej uchwały.

 

11.    Wniosek Wójta o przyjęcie zasad gospodarowania mieniem stanowiącym własność Gminy Pilchowice.

Podjęcie stosownej uchwały.

 

12.    Wniosek Przewodniczącego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych o przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomani na 2008 r.

 Podjęcie stosownej uchwały.

 

13.    Informacja Przewodniczącego Rady w/s rozstrzygnięcia wniosku Pana Brunona Rusin na działalność Wójta Gminy

Podjęcie stosownej uchwały

 

14.    Przedstawienie przez Wójta informacji o rencie planistycznej

15.    Informacja Wójta z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji i z pracy w okresie międzysesyjnym.

 

16.    Wnioski i zapytania radnych.

 

17.    Zamknięcie obrad.