P O R Z Ą D E K

obrad  sesji  Rady  Gminy  Pilchowice

w dniu 12 lutego 2004 roku

 

 

1.            Otwarcie obrad sesji i stwierdzenie prawomocności do podejmowania uchwał.

 

2.            Przyjęcie porządku obrad.

 

3.            Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

 

4.            Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.

 

5.            Informacja o działaniach Powiatu Gliwickiego.

 

6.            Informacja Wójta w sprawie poparcia protestu Zarządu Śląskiego Związku Gmin i Powiatów przeciw odebraniu wojewódzkim funduszom ochrony środowiska i gospodarki wodnej osobowości prawnej i włączenia ich do struktur Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz podjęcie uchwały w tym temacie.

 

7.            Informacja Wójta w sprawie poparcia uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego w sprawie podjęcia działań zmierzających do utworzenia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gliwicach oraz podjęcie uchwały w przedmiotowej sprawie.

 

8.            Wniosek Przewodniczącego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych o uchwalenie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2004 i podjęcie stosownej uchwały.

 

9.            Informacja Przedstawiciela ZBiEWiK w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków oraz podjęcie uchwały w tym temacie.

 

10.       Przyjęcie budżetu gminy na rok 2004:

       Wniosek Wójta i Skarbnika Gminy w sprawie przyjęcia budżetu gminy na rok 2004.

       Odczytanie Uchwały V Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o prawidłowości złożonego przez Wójta Gminy Pilchowice projektu uchwały budżetowej na rok 2004 wraz z objaśnieniami i informacją o stanie mienia komunalnego.

       Opinia Komisji Rolnictwa, Rozwoju Gospodarczego, Budżetu i Finansów o przedłożonym przez Wójta Gminy projekcie uchwały budżetowej na rok 2004.

       Podjęcie uchwały w przedmiotowej sprawie.

 

11.       Informacja Wójta z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji i z pracy w okresie międzysesyjnym.

 

12.       Wnioski i zapytania radnych.

 

13.       Zamknięcie obrad.