P O R Z Ą D E K
obrad sesji Rady Gminy Pilchowice,
w dniu 3 lutego 2005 roku
1.
Otwarcie
obrad sesji i stwierdzenie prawomocności do podejmowania uchwał.
2.
Przyjęcie
porządku obrad.
3.
Przyjęcie
protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Powołanie
Komisji Uchwał i Wniosków.
5.
Informacja o
działaniach Powiatu Gliwickiego.
6.
Informacja
Przewodniczącego Rady Gminy dotycząca zmiany uchwały Nr XLIII/296/02
z dnia 26 września 2002 roku w sprawie likwidacji Samodzielnego
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pilchowicach.
Podjęcie stosownej uchwały.
7.
Informacja
Dyrektora Zakładu Budowy i Eksploatacji Wodociągów i Kanalizacji w sprawie
zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego
odprowadzenia ścieków.
Podjęcie uchwały w przedmiotowej sprawie.
8.
Wniosek
Dyrektora ZBiEWiK o przekształcenie Zakładu Budowy i Eksploatacji Wodociągów
i Kanalizacji w Pilchowicach.
Podjęcie uchwały w tym temacie.
9.
Wniosek
Przewodniczącego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w sprawie
przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
na 2005 r.
Podjęcie stosownej uchwały.
10.
Informacja
Wójta w sprawie likwidacji Międzygminnego Związku Ujęcia Wód w Nieborowicach-Leboszowicach.
Podjęcie
uchwały w tym temacie.
11.
Informacja
Skarbnika Gminy w sprawie przyjęcia programu współpracy Gminy Pilchowice
z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi
działalność pożytku publicznego w 2005 roku.
Podjęcie uchwały w tym temacie.
12.
Wniosek
Skarbnika o wprowadzenie zmian w budżecie gminy na rok 2005.
Podjęcie uchwały w tej sprawie.
Podjęcie uchwały w tym temacie.
16.
Informacja
Przewodniczących z pracy Komisji stałych funkcjonujących przy Radzie Gminy
Pilchowice oraz Przewodniczącego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych w sprawie realizacji planów pracy w II-gim
półroczu 2004 roku oraz przedstawienie planów pracy poszczególnych Komisji na
I-sze półrocze 2005 roku.
Podjęcie uchwały w tym temacie.
17.
Informacja
Wójta z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji i z pracy
w okresie międzysesyjnym.
18.
Wnioski i
zapytania radnych.
19.
Zamknięcie
obrad.