P O R Z Ą D E K

obrad  sesji  Rady  Gminy  Pilchowice,

w dniu 10 marca 2005 roku

 

 

1.            Otwarcie obrad sesji i stwierdzenie prawomocności do podejmowania uchwał.

2.            Przyjęcie porządku obrad.

3.            Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

4.            Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.

5.            Powołanie Komisji Skrutacyjnej.

6.            Informacja o działaniach Powiatu Gliwickiego.

7.            Wybory uzupełniające Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Pilchowice.

a)       Wniosek Przewodniczącego Rady.

b)      Odczytanie przez Komisję Skrutacyjną Regulaminu Wyborów Uzupełniających.

c)      Zgłaszanie kandydatów.

d)      Odczytanie przez Komisję Skrutacyjną zasad głosowania uzupełniającego.

e)      Przeprowadzenie głosowania.

f)       Obliczenie i ogłoszenie wyników.

g)      Podjęcie przez Radę uchwały w sprawie wyboru uzupełniającego Wiceprzewodniczącego       Rady Gminy Pilchowice.

8.            Informacja Wójta w sprawie zmiany Planu Gospodarki Odpadami dla Gminy Pilchowice.

Podjęcie uchwały w tym temacie.

9.            Informacja Wójta w sprawie zmiany Wieloletniego Planu Inwestycyjnego dla Gminy Pilchowice na lata 2003 – 2008.

Podjęcie uchwały w przedmiotowej sprawie.

10.       Informacja Wójta w sprawie zmiany Planu Rozwoju Lokalnego dla Gminy Pilchowice        na lata 2004 – 2006.

Podjęcie stosownej uchwały.

11.       Wniosek Skarbnika o wprowadzenie zmian w budżecie gminy na rok 2005.
Podjęcie uchwały w tej sprawie.

12.       Wniosek Skarbnika o wyrażenie zgody na zaciągnięcie pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego.

Podjęcie uchwały w przedmiotowej sprawie.

13.       Wniosek Skarbnika o wyrażenie zgody na  zawarcie porozumienia z Województwem Śląskim na realizację inwestycji przy drodze wojewódzkiej w 2005 roku .

Podjęcie uchwały w tym temacie.

14.       Wniosek Przewodniczącego Rady Gminy Pilchowice o ustalenie wynagrodzenia dla Wójta Gminy Pilchowice.

Podjęcie uchwały w przedmiotowej sprawie.

15.       Informacja Wójta z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji i z pracy w okresie międzysesyjnym.

16.       Wnioski i zapytania radnych.

17.       Zamknięcie obrad.