P O R Z Ą D E K
obrad sesji
Rady Gminy Pilchowice
w dniu 25 maja 2006 roku
1.
Otwarcie obrad sesji i stwierdzenie prawomocności do podejmowania
uchwał.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
5.
Informacja Wójta w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku
na terenie Gminy Pilchowice.
Podjęcie stosownej uchwały.
6.
Informacja Wójta w sprawie górnej stawki opłaty ponoszonej przez
właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie opróżniania zbiorników
bezodpływowych.
Podjęcie stosownej uchwały.
7.
Informacja Wójta w sprawie realizacji projektu pn. „Spichlerz Górnego
Śląska: edukacja, innowacja i rozwój” na terenie Gminy
Pilchowice.
Podjęcie stosownej uchwały.
8.
Informacja Wójta w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego
wymiaru godzin zajęć nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy
obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze
godzin.
Podjęcie stosownej uchwały.
9.
Wniosek Skarbnika w sprawie ustalenia diet oraz zasad zwrotu kosztów
podróży służbowych dla radnych.
Podjęcie stosownej uchwały.
10. Wniosek Skarbnika w sprawie
ustalenia diet oraz zasad zwrotu kosztów podróży służbowych dla
przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych Gminy Pilchowice.
Podjęcie stosownej uchwały.
11. Wniosek Skarbnika w sprawie
zmiany Uchwały Nr XXVII/188/05 Rady Gminy Pilchowice z dnia 30 czerwca 2005
roku w sprawie ustalenia stawek czynszu najmu lokali użytkowych oraz stawek za
korzystanie z obiektów użyteczności publicznej będących własnością Gminy
Pilchowice.
Podjęcie stosownej uchwały.
12. Wniosek Skarbnika w sprawie
zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Pilchowice oraz
o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowej instytucji kultury za I półrocze.
Podjęcie stosownej uchwały.
13. Wniosek Skarbnika w sprawie
wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2006.
Podjęcie stosownej uchwały.
14. Informacja Wójta z wykonania
uchwał podjętych na poprzedniej sesji i z pracy w okresie
międzysesyjnym.
15. Wnioski i zapytania radnych.
16. Zamknięcie obrad.