Sekretarz
Zadania i kompetencje Sekretarza Gminy:
- koordynacja i nadzór nad realizacją zadań podległych bezpośrednio referatów i samodzielnych stanowisk pracy w zakresie:
1) spraw związanych z bieżącym działaniem i organizacją Urzędu,
2) obsługi Radnych oraz komisji Rady,
3) spraw osobowych pracowników Urzędu i dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych, - koordynacja i nadzór działań w zakresie:
1) instytucji kultury tj. Gminnej Biblioteki Publicznej oraz Gminnego Ośrodka Kultury,
2) Ośrodka Pomocy Społecznej, - nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków oraz petycji wpływających do urzędu,
- przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz petycji,
- reprezentowanie gminy na uroczystościach i w czasie spotkań oficjalnych na zasadach uzgodnionych z wójtem,
- nadzór i koordynacja w zakresie udostępniania informacji publicznej,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowanie Urzędu, w tym właściwych warunków pracy,
- nadzór nad czynnościami związanymi z wyborami i referendami,
- nadzór nad sprawami związanymi z archiwizacją akt Urzędu,
- wdrażanie polityki kadrowo – płacowej określonej przez Wójta,
- nadzór nad organizacyjno – administracyjną obsługą Urzędu,
- potwierdzanie za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów wytworzonych w urzędzie,
- udzielanie odpowiedzi na informację publiczną wpływającą do Urzędu.
Stanowisko pełni : Dagmara Dzida
Pokój nr 4
tel. 32 332 71 66